سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

آقای احمدی نژاد کاش همان محمود کاپشن باقی می ماندید

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمود احمدی نژاد ، ریاست محترم جمهوری

سلام علیکم

نامه شما به آقای مشایی را در رابطه با عزل ایشان خواندم و بسیار اندوهگین شدم .

بنده از جمله کسانی بودم که شما را به خاطر تبعیتتان از خط ولایت و رهبری دوست می داشتم و طرفدار شما بودم و در انتخابات نیز علاوه بر اینکه به شما رای دادم ، سعی کردم آراء شما را زیاد کنم ، ولی اکنون حس میکنم که کارهایم بیهوده و اشتباه بوده .

رئیس جمهور عزیزم شما در مورد آقای مشایی ولایی برخورد نکردید ، کار را به آنجا رساندید که مقام معظم رهبری را وادار کردید تا در مورد آقای مشایی حکم صادر کنند ، یقینا ایشان قبل از صدور حکم بارها به شما در این مورد تذکر داده بودند ولی شما با بی توجهی، ایشان را مجبور به صدور حکم کردید که صدور حکم از طرف مقام معظم رهبری در طول این 20 سال کم سابقه بوده است، پس از صدور حکم ، از شما توقع داشتم که به محض دریافت حکم عزل به آن عمل کنید ولی شما به حکم عزل آقای مشایی بی توجهی کردید و سعی نمودید که آن را تغییر دهید و این کار شما باعث شد تا حکم عزل علنی شود و پس از علنی شدن حکم عزل آقای مشایی به جای عمل به دستور مقام معظم رهبری و ملغی کردن حکم معاون اولی آقای مشایی ، استعفای ایشان را قبول کردید و  از عمل به دستور نایب امام زمان سر باز زدید .

پس از آن به مقام معظم رهبری نامه نوشتید و حکم ایشان را مرقومه خواندید و نامه کناگیری آقای مشایی را ضمیمه آن کرده و حکم عزل را اجرا شده خواندید آن هم با اسناد به اصل 57 قانون اساسی‏!

آقای احمدی نژاد شما که به فرمان ولی فقیه عمل نکردید بلکه آقای مشایی بزرگوارانه استعفای خود را اعلام کردند و شما هم استعفای ایشان را قبول کردید ، حکم ولایت ملغی کردن حکم معاونت اولی بود که هرگز انجام نشد ولی شما آنرا انجام شده خواندید .

اما اینکه شما به اصل 57 قانون اساسی اشاره می کنید ، منظورتان چیست ؟ میخواهید بگویید که قانون شما را وادار به کنار گذاشتن مشایی کرد و ولایت پذیری شما فقط از طریق قانون است ؟ بلی راست گفتید چرا که مقام معظم رهبری بارها کنار گذاشتن آقای مشایی به شما توصیه کرده بودند ولی شما به آن بی توجهی کرده بودید و بلاخره ایشان از طریق قانون شما را وادار به عزل ایشان کرد ، هر چند شما باز از آقای مشایی دست نکشیدید و آن مرد را در پست دیگری جا دادید .

آیا نظر مقام معظم رهبری کنار گذاشتن مشایی از معاون اولی بود یا کنار گذاشتنش از نفر دومی دولت ؟

مگر مقام معظم رهبری معاونت اولی آقای مشایی را بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما ندانستند ؟
اکنون آیا آقای مشایی که موجب اختلاف و سر خوردگی میان علاقمندان شما نشده است ؟
ای کاش همان محمود کاپشن بسیجی ساده و ولایی باقی می ماندید و با بها دادن به آقای مشایی لوازم بی احترامی به نایب امام زمان و ناراحتی ایشان را فراهم نمی آوردید.
والسلام علیکم و رحمه الله .
حامی شما ، "منتقد مشایی "

( دوستان عزیزی که مطلب رو میخونن حتما حرف دل خودشون رو برای آقای احمدی نژاد بنویسن )


» نظر