سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رخت بر بستن نزدیک است . [نهج البلاغه]

اقدام خودسرانه مشایی

در تاریخ 27 فروردین ماه 88 خبری منتشر شد که واکنش هایی را در پی داشت و صحنه گردان این جریان هم باز آقای مشایی بودند .
متن خبر چنین است : 
با حکم رحیم‌مشایی سرپرست جدید سازمان حج و زیارت منصوب شد !
خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این حکم خطاب به علی لیالی، سرپرست جدید سازمان حج و زیارت آمده است: «بر اساس بند 4 مصوبه شماره 58 98/200 دش مورخ 27/1/88 شورای عالی اداری مبتنی بر الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع‌دستی و گردشگری و نظر به تعهد، شناخت و سوابق ارزشمند، جنابعالی را به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب می‌کنم.

انتظار دارد ضمن همکاری با نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت، مدیران و همکاران ارجمند سازمان مذکور در جهت اهداف تعیین شده، مساعی لازم را به عمل آورید.

توفیقات جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (ع) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌کنم.»

علی لیالی 16 سال سابقه خدمت در سازمان حج و زیارت دارد. 9 سال مدیرکل سازمان حج و زیارت استان تهران، 3 سال مدیرکل سازمان حج و زیارت استان مازندران و 3 سال نیز مسئول برنامه‌ریزی و نظارت سازمان حج و زیارت بوده است.

باز ما تو این جریان میبینیم که آقای مشایی خودسر عمل کرده و در کاری که اصلا در حیطه قانونی مسئولیت ایشون نبوده دخالت کردن چراکه موضوع حج و زیارت از شئون ولی فقیه است و بر اساس اطلاع واصله الحاق سازمان حج به میراث فرهنگی بدون اخذ نظر از مقام معظم رهبری انجام شده و حکم انتصاب سرپرست جدید نیز بدون هماهنگی با اینجانب ( ایت الله ری شهری ، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ) صادر شده این اقدام مبنای قانونی ندارد " .

این اقدام آقای مشایی اعتراض مراجع و بزرگان را هم در پی داشت و کار به اونجایی کشید که مقام معظم رهبری خودشون وارد عمل شدند و قضیه رو تموم کردند .


» نظر