سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایمرد ، خواهنده را همچون پر است . [نهج البلاغه]

مجددا شخص مقام معظم رهبری وارد عمل شد

پس از اینکه آیت الله ری شهری و آیت الله مکارم و برخی از نمایندگان مجلس به جریان اعتراض کردند ولی از طرف دولت اقدامی صورت نگرفت ،مقام معظم رهبری وارد عمل شدند و جریان رو خاتمه دادند .

دفتر رهبر معظم انقلاب: به طور موکد به رئیس جمهور تذکر داده شده بود .

اصرار دولت بر این تصمیم خود ادامه داشت تااینکه در تاریخ 13 اردیبهشت 1388 دفتر مقام معظم رهبری نظر ایشان را در مخالفت با این ادغام و تذکر موکد به رئیس جمهور در این باره منتشر کرد .به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دفتر مقام معظم رهبری طی نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخالفت ایشان با الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را ابلاغ کرد.

متن این نامه خطاب به نماینده ولی فقیه به این شرح است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین ری شهری دامت توفیقه، نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی

سلام علیکم

مقام معظم رهبری خطاب به جناب عالی فرمودند:

جناب حجت الاسلام ری شهری دامت افاضاته

در باره جابه جایی سازمان حج و زیارت، به جناب آقای رئیس جمهور، مؤکد تذکر داده شد که الحاق این سازمان، به مجموعه گردشگری شایسته نیست. مقرر گشت وضعیت به شیوه سابق باقی بماند؛ لذا مقتضی است جناب عالی برنامه های خود را طبق روال سابق ادامه دهید .

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس محترم سازمان حج و زیارت، در جریان امر قرار گیرند.

مراتب برای اطلاع و اقدامات لازم اعلام می گردد.

پس از انتشار این نامه دولت از موضع خود عقب نشست و ادغام حج وزیارت در میراث فرهنگی منتفی شد.

پس از جریان بیانات گهر بار و جنجال افرین آقای مشایی در مورد دوستی شان با اسرائیل که مقام ولایت اون رو غلط دونستند این بار دوم بود که ایشون وارد کار شدند .

میگم تا آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب وارد عمل نشن آقای مشایی کوتاه نمیاد ؟ چرا باید با مسائل جوری برخورد کنند که حضرت آقا در اون مساله وارد بشن ؟

 


» نظر