سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنان را طاعت دارید که در ناشناختنشان عذرى ندارید . [نهج البلاغه]

جریان رقص ختم بخیر شد

گزارش عملکرد مشایی روی میز رئیس جمهوری

خبرگزاری فارس: کمیسیون فرهنگی مجلس گزارش عملکرد اسفندیار رحیم مشایی، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را به ریاست جمهوری ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، کمیسیون فرهنگی مجلس ماههاست که در پی تهیه گزارشی از وضعیت عملکرد اسفندیار رحیم مشایی، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاون رئیس جمهوری است که به گفته یک منبع آگاه این گزارش به اتمام رسیده و برای بررسی به دفتر رئیس جمهوری ارسال شده است.

به گفته یک منبع آگاه برخی از موضوعات طرح شده در این گزارش " وعده‌های محقق نشده رحیم مشایی‌ "، " انتصابات سازمان میراث فرهنگی " و " عدم پاسخگویی به مجلس " است.   "  متن کامل خبر  "

- امیر رضا خادم در گفت‌وگو با فارس:

کمیسیون فرهنگی هنوز پاسخ سؤال خود درباره عملکرد مشایی را نگرفته است

خبرگزاری فارس:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره نامه‌ای که این کمیسیون حدود 20 روز پیش درباره عملکرد رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به رئیس‌جمهور ارسال کرده‌ است، گفت: این نامه هنوز از سوی مسئولان مربوط بی‌پاسخ مانده است.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در همان زمان درباره محتوای این نامه هیچ توضیحی ندادند و اعلام کردند اگر دو هفته از زمان ارسال نامه بگذرد و واکنشی از سوی رئیس‌جمهوری نشان داده نشود محتوای نامه را برای عموم مردم فاش خواهند کرد. "  متن کامل خبر  "

- مشائی به عنوان "رئیس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن " منصوب شد ( جایزه مراسم رقص )

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در حکمی مهندس اسفندیار رحیم مشایی را به عنوان "رئیس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن " منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، براساس این حکم، «مرکز گفتگوی تمدن‌ها» با همه امکانات و نیروی انسانی در «مرکز ملی مطالعات جهانی شدن» ادغام می‌شود و این مرکز مستقیماً زیر نظر رئیس جمهور فعالیت خواهد کرد.

در این حکم آمده است: « نظر به تعهد و آگاهی و اشراف شما به مبانی فرهنگی و نگاه ارزشمداری که به تحولات جهانی دارید و نیز بنا به ضرورت اعمال توجه عمیق و کسب معرفت وثیق به منظور تحلیل جامع از روند تغییراتی که از آن به جهانی شدن تعبیر می‌شود و اثر گذاری شایسته و ایفای نقش تعیین کننده در تحقق این پدیده معظم و فاخر، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس "مرکز ملی مطالعات جهانی شدن " منصوب می نمایم.» "  متن کامل خبر  "

 

 

خب اینم از سر انجام قضیه رقص و آقای مشایی که الحمد لله به خوبی و خوشی تموم شد .

- مجلس شکایت مشایی از ابوطالب را وارد ندانست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:هیئت رئیسه مجلس شکایت رحیم مشایی از اینجانب را وارد ندانست و عملکرد مرا در راستای انجام وظایف نمایندگی تلقی کرد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با تاکید بر این که اقدامات اینجانب در خصوص خصوص حضور رحیم مشایی در مراسمی در ترکیه در راستای انجام وظائف نمایندگی بود، افزود:به موجب اصل 84 و 86 قانون اسای نمایندگان حق دارند در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظرز کنند و به سبب نظرات خود در مقام ایفای وظایف نمایندگی قابل تعقیب و یا توقیف نیستند. " متن کامل خبر "


» نظر