سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر از خدا چنانکه باید می ترسیدید، به دانشی بی نادانی دست می یافتید و اگر خدا را چنانکه باید می شناختید، با دعایتان کوهها از میان می رفتند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

بسیج دانشجویی : مشایی باید برود

خبرگزاری فارس: نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خواستار عذرخواهی رسمی و برکناری اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی به دلیل سخنان اخیر وی در خصوص اسرائیل شد.

محسن دهنوی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پس از انتخابات سال 1384 و پیروزی احمدی‌نژاد و اقبال مردم کشورمان به گفتمان اصولگرایی و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی که امام(ره) پایه‌گذار آن بودند، تغییر رویکردی جدی در قوه مجریه کشور اتفاق افتاد و این رویکرد، به اندیشه امام و آرمان‌های انقلاب بسیار نزدیک بود.

وی با اشاره به عملکرد عزت‌مدارانه و با اقتدار دولت نهم و شخص رئیس‌جمهور در عرصه سیاست خارجی کشورمان، تصریح کرد: این رویکرد دولت نهم و احمدی‌نژاد بسیار به ادبیات و گفتمان انقلاب نزدیک بود و دستاوردهای دولت نهم در عرصه سیاست خارجی را می‌توان یکی از دستاوردهای بزرگ و عظیم این دولت دانست، چرا که موجب زنده شدن شعارهای انقلاب پس از 30 سال شد.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با بیان اینکه عملکرد دولت نهم در عرصه سیاست خارجی یکی از کم‌نقص‌ترین رویکردهای این دولت بوده است، افزود: افزایش چشم‌گیر محبوبیت ایران و شخص رئیس‌جمهور ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل و در میان ملت‌های جهان شاهدی بر این مدعاست که دولت نهم در این عرصه بسیار خوب کار کرده است.

دهنوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اظهارات برخی عناصر منتسب به دولت نهم، هزینه‌هایی را برای این دولت به ارمغان می‌آورد، خاطرنشان کرد: برخی همانند اسفندیار رحیم مشایی که هیچگونه جایگاه سیاسی نداشته و پشت رئیس‌جمهور کشورمان اردو زده‌‌اند، با اظهارات نسنجیده خود به دولت نهم که مورد تأئید همه دلسوزان انقلاب است، هزینه‌هایی را وارد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی، دولت نهم را پس از دولت مقام معظم رهبری، نزدیک‌ترین دولت بعد از انقلاب به آرمان‌های امام می‌داند، تصریح کرد: در حالی که برخی دولت‌های گذشته با اقدامات خود، ایران را به قهقرا می‌بردند، دولت نهم پس از روی کارآمدن خود و با اقدامات مثبتی که انجام داد موجب ارتقاء موقعیت جهانی ایران شد اما باید به عنوان دلسوزان این دولت، به رئیس جمهور محترم گوشزد کنیم که نباید اظهارات نسنجیده موجب دلخوری و مأیوس شدن دلسوزان انقلاب شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در ادامه با تأکید بر اینکه نباید دولت نهم هزینه‌های اظهارات این قبیل افراد را متحمل شود، تصریح کرد: اگر اظهارات رحیم مشایی عمدی باشد، بایستی با وی به صورت جدی برخورد شود اما در صورت غیرعمدی بودن، باید شاهد عذرخواهی رسمی وی از مردم ایران باشیم.

دهنوی با اشاره به سوءاستفاده برخی جریانات فرصت‌طلب داخلی که در زمان عهده‌دار بودن قدرت، به صورت سازمان‌دهی شده به سمت زیر سؤال بردن عزت و شرف ایران حرکت می‌کردند، خاطرنشان ساخت: دولت نهم و رئیس‌جمهور محترم بایستی با اقدام قاطع با مشایی، راه را بر هر گونه سوءاستفاده بسته و سال پایانی دولت نهم را همچون 3 سال گذشته، با اقتدار طی کند. ( 87/05/24 )


» نظر