سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دو چندان شود . [امام علی علیه السلام]

حکم عزل مشایی رسانه ای شد

 آقای احمدی‌نژاد روز شنبه، 27 تیر ماه ، نامه رهبری را دریافت کرد. همان‌روز و روز یکشنبه28 تیرماه اقدامی در جهت برکناری مشایی انجام نداد. روز دوشنبه 29 تیر ماه برای لغو حکم تلاش کرد اما موفق نشد و روز چهارشنبه 31 تیر در مراسم تودیع مشایی به شدت از وی تقدیر کرد و روزهای پنج‌شنبه 1 مرداد و جمعه 2 مرداد  را نیز به سکوت گذراند. جمعه شب یعنی 2 مرداد متن حکم رهبری برای اطلاع عموم منتشر شد و متعاقب آن رسانه‌ها متن استعفای مشایی را منتشر کردند و به دنبال آن احمدی‌نژاد با این استعفا موافقت کرد.

بعد از رسانه ای شدن حکم مقاممعظم رهبری آقای مشایی در اظهاراتی خود را ولایتمدار جلوه دادند جوری که گویا تا کنون از حکم خبری نداشته اند ، متن اظهارات منتشر شده اینچنین است :
خبرگزاری فارس: در پی دستور مقام معظم رهبری، اسفندیار رحیم مشایی با انتشار متنی از معاونت اولی رئیس جمهور کناره‌گیری کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پی انتشار نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در خصوص ضرورت برکناری مشایی از معاون اولی رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی از این پست کناره گیری کرد.
متن کناره گیری مشایی به این شرح است:
بسمه تعالی
اینجانب بعد از دستور مقام معظم رهبری خود را معاون اول رئیس‌جمهور نمی‌دانم و به عنوان یک سرباز ولایی در هر کجا که بتوانم به مردم عزیز کشور خدمت خواهم کرد.
اسفندیار رحیم مشایی

خب جا داره که کسی به آقای مشایی بگه که حضرت آقا شما اگر تابع دستور رهبر بودین چرا الان که رسانه ای شد استعفا دادید ؟ چرا همون وقتی که حکم عزلتون صادر شد استعفا ندادید ؟ اگر سرباز ولایی شما باشید ، خدا به داد ولایت برسه


» نظر