سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]

مشایی ترجیح داد قبل از برکناری استعفا دهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی شب گذشته (جمعه‌شب) به دنبال انتشار نامه رهبر معظم انقلاب، در نامه ای به احمدی نژاد کناره گیری خود را از این مسئولیت اعلام کرد.
متن نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و دعای توفیق
در پی صدور نامه مقام عظمای ولایت که امشب از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد کناره گیری خود از مسئولیت معاون اول رییس جمهوری را به استحضار می رساند.
پیشتر نیز که ملاحظه فشارها به آنجناب – که بویژه با توجه به مسئولیت های سنگین اداره کشور – بر حقیر بسیار دشوار بود، درخواست واگذاری این مسئولیت را از حضرتعالی داشتم. در هر حال با قلبی مالامال از عشق به ایران عزیز و نظام – جمهوری اسلامی، ضمن آرزوی پیروزی های بیشتر و بزرگتر برای ملت شریف ایران، خود را همواره سرباز دولت مردمی، عدالت‌جو و مهرورز جنابعالی و نظام ولایی دانسته و در مسیر اسلام و انقلاب از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهم کرد.
با احترام فراوان
اسفندیار رحیم مشایی

 جناب آقای مشایی راست گفتید ، در پی انتشار نامه عزلتون استعفا دادید وگرنه اگر منتشر نمیشد استعفا نمی دادید ، شما میخواستین استعفا بدین قبل علنی شدن حکم استعفا میدادید .

فشار به آنجناب ؟! کدام فشار ؟ فشار از طرف که ؟ فشار از طرف طرفداران اقای احمدی نژاد ؟ یا فشار از طرف نمایندگان مردم و نهادهای دانشجویی و دلسوزان دولت و ..منظورتان فشار از طرف کیست ؟ از طرف علما و مراجع و مقام معظم رهبری  ؟

منظورتان از پیشتر چه زمانی است ؟ یعنی پیش از علنی شدن حکم عزل ؟
جناب آقای مشایی شما علت بسیاری از فشار ها بر آقای احمدی نژاد و دلیل اختلاف بین دولت و مسئولین دیگر و باعث سر خوردگی طرفداران آقای احمدی نژاد هستید ، اگر اینها بر شما دشوار است چرا کنار نمی کشید ؟
ای کاش سخنان و اعمالتان با هم تطابقت داشت


» نظر